BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 4, 2012

Semangat, Kejap ada Kejap Takde *Caaakkk

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.


Assalamualaikum W.B.T ....

Sejahtera keatas kamu semua :)

Pertama tama tama tama (SEMANGAT SIKIT)!

Saya sekarangggg dah berada di Semesterr 5 dah ! *yeayyy , tepukk tangan sikit* okayy overr dahh . haha . Korang - korang , saya dah nak habis Diploma dekat sini Kolej Perkembangan Awal Kanak-Kanak ini ! *wahh , skemaaaa ~*

Kedua dua dua duaaa (BERTAMBAH SEMANGAT) !

Saya dah 2 bulan membujang , hahahaha . *perlu ke mention pasal tu ?*  Apa pun yang orang disekeliling cakap, apa pun orang disekeliling fikirrr, terpulang kepada mereka. Biar saya yang menentukan hidup saya !

Ketiga tiga tigaa tigaaaa (TAK LARAT DAH) ~_~

Saya nak cakap , yang saya bahagia dengan hiduppp sayaaa ! *yeayyyy , semangat balikkk* terpulang pada individu, bagaimana mereka ingin menilai diri ini. Jadi, #Selagi perjuangan hidup ini belum tamat, terusssslahh melangkah kehadapan# *itu moto hidup saya, bukan motor EX5 ye :D *

Terakhir akhir akhiirrr (SAKIT JARI)

Sayaaaaa nak berhenti menaip, sekarangg 'Akak' dah makin malasss nak hapdate kat siniii . sorry lahh yee , kemalasan ni sangat tidak dapat dielakkan. Sibuk memanjang dengan tugasan di Kolej. Akhir kata untuk Intro kali ni, ingat moto hidup saya selalu :)



0 comments: