BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 10, 2012

MUHASABAH DIRI *renungan bersama

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum, harini intro saya dimulakan dengan senyuman. :)

Tak banyak benda yang saya ingin kongsi kannn, saya bersyukurr kerana saya mampu lagi berdiri disini bersama orang-orang yang saya sayangi. Suasana kolej yang saya gemari *skema sangattt. apa yang saya harapkan adalah semua sahabat mampu untuk menjadi sahabat yang terbaik diantara yang terbaikkkk .

Bersyukur dengan apa yang anda ada. Jangan sesekali mengambil kesempatan diatas kesenangan orang, jangan pula anda semua menjadi sumber yang mampu menyusahkan semua orang.

RENUNG-RENUNGKAN, SELAMAT BERAMAL :)


JADI DIRI SENDIRI TANPA BERPIJAK DIATAS KEPALA ORANG LAIN

INGAT TU YE SAHABAT-SAHABAT SEMUA !

0 comments: