BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 8, 2011

ohmyjantung !

assalamualaikum...

harini nak ber I-You lah ! (gedik sebentar)


haha, apa kena laa dengan I harini kan...
maklumlah tengah demam.. so, akal waras I agak kacau bilau buat seketika *sedang dinaik taraf*.. haha, merepek2... apa kaitan cerita I kali nie dengan tajuk diatas ? haha, I sendiri pun tatau. you all paham2 la yee. hee~

sebenarnya kan, I mmg tengah serabut binti serabai. dalam erti kata lain JIWA KACAU. hmm, apa eh yang I serabutkan. hmm, biar je I sorang yang tahu oke ? You all jangan nak sebok ! *marah nie*

oke2, nak bgtau. *tanak tau jangan baca dari awal!* hehe, sebenarnya I tengah demam + batuk + sakit tekak. sbb tu laa otak jadi biul sikit dua tiga hari nie. *kesian kan* tambah pulak dengan masalah dengan seseorang yang dah pergi jauh dari hidup I . grr, sedih gilas kott. tp apa boleh buat. semangat harus kuat ! :)

alamak! macam dah lari tajuk sangat-sangat kan ? haa, sebenarnya I pun tatau apa yang I nak story kat sini. so, I melalut je la. hehe, Sorry Guys ! membazir masa you all je kan ? *padan muka* hehe.

*geli tekak pulak ber I-You kat sini*

0 comments: