BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 27, 2011

CUTI

alhamdulillah, sem 1 telah hampir berakhir.
sekarang aku sedang menikmati cuti mid sem :)
hope semuanya berjalan dgn lancar.
aku takde apa-apa rancangan yang agak menarik untuk dikongsi disini.
sbb takde aktiviti sendiri pun yang nak buat time cuti nie.
duk umah jee.

EHH !
lupa laaa. excually ada beberapa aktiviti yang aku akan join (aktiviti mama)
first sekali, PESTA DURIAN.
haha, pelik kan ? saja je wat syokk, letak laa nama tu. sebenarnya jiran aku wat balik durian dari dusun. byk la kott. *akupuntaksure* hehe. tak kesah lahh. janji aku dapat makan duriann. yeahh. :)
secondly, nanti 29 jun 2011 mama nak ajak gi main bowling ! hehe, best !
pastu aku akan habiskan sisa-sisa cuti aku dengan mentela'ah buku-buku dan assigment yang lecturer bg.

lastly, nak siapkan hal PTPTN !! yeaahh, tak sabar rasanya nak habiskan semua hal nie.
2 julai dah nak balik KL ! :(
i'll miss my bantal busuk, my katil, my bilik, my rumah !

(lawak pulak bila baca entry kali nie. *firstly, secondly, lastly, blablabla ~* )

0 comments: