BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 29, 2011

29 JULAI 2011

tarikh yang menyaksikan detik yang paling sukar untuk aku terima kenyataan hingga sekarang.
biarlah masa yang menentukan segalanyaa.
redha, walau pahit untuk ku telan.

Monday, June 27, 2011

CUTI

alhamdulillah, sem 1 telah hampir berakhir.
sekarang aku sedang menikmati cuti mid sem :)
hope semuanya berjalan dgn lancar.
aku takde apa-apa rancangan yang agak menarik untuk dikongsi disini.
sbb takde aktiviti sendiri pun yang nak buat time cuti nie.
duk umah jee.

EHH !
lupa laaa. excually ada beberapa aktiviti yang aku akan join (aktiviti mama)
first sekali, PESTA DURIAN.
haha, pelik kan ? saja je wat syokk, letak laa nama tu. sebenarnya jiran aku wat balik durian dari dusun. byk la kott. *akupuntaksure* hehe. tak kesah lahh. janji aku dapat makan duriann. yeahh. :)
secondly, nanti 29 jun 2011 mama nak ajak gi main bowling ! hehe, best !
pastu aku akan habiskan sisa-sisa cuti aku dengan mentela'ah buku-buku dan assigment yang lecturer bg.

lastly, nak siapkan hal PTPTN !! yeaahh, tak sabar rasanya nak habiskan semua hal nie.
2 julai dah nak balik KL ! :(
i'll miss my bantal busuk, my katil, my bilik, my rumah !

(lawak pulak bila baca entry kali nie. *firstly, secondly, lastly, blablabla ~* )