BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 29, 2010

kenangan ~

kenangan bersama korang takan aku lupakan..
korang membe yg sempoi~
hope persahabatan kita kekal..

Amin~


last paper SPM~
happy!



BFF forever~
zaty, syaza, kila n lea~

apa yg korang usha tu?
jeng3

p/s: pica lama baru terlintas na upload..

Sunday, March 28, 2010

ronda2 cari pasal~

27hb mac hari tu.. akak angkat ku kak echa, kak daa ngn kak zira dtg dari penang~
dgn niat nk pi mndi sg... cewaahh.. aku pon apa lg.. join laa sekali...
da lama kot ta mndi sg~ asik mndi lam toilet jea... HAHA.. best!
lps jek mndi tu cadang na balik umah trus.. sbb da lapar.. mklum laa da lepas berendam..
otw lam kete.. kak zira nmpk org duk kayuh itik kat tmn tasik.. HAHA.. dia punya laa jerit2 nak naek itik tu.. cam lawak jea.. dah laa time tu kmi semua da basah "lokoih".. kak daa pon ngn pantas mencari tandas awan utk kami bertukar pakaian.. lps siap2 semua dlm kul 6 tu.. kmi gi laa ke tmpat 'swan boat' tu.. bincang punya bincang.. tbe2 kak daa ckp dia x mau naek.. katanya takut lemas.. HAHA.. aku apa lg.. paksa laa kak daa~ *JAHAT* last2 kak daa mengalah.. naek jgk dia..


tibanya di destinasi~

sblom naek swan boat~

muka cuak sblom naek swan boat~

di atas swan boat!
best~

hee~


Tuesday, March 23, 2010

~ (^_^) ~


saya suda tembam~
hahaha

Sunday, March 21, 2010

aku adalah aku~

mcm x caya je...
keputusan SPM da ade kat tgn aku...
da besar rupanya aku nie~ *igt budak2 lg*
HAHA!

skng nie ngah tggu tawaran utk sambung pengajian aku ke peringkat IPTA~
errmmm... kebanyakan pilihan yg aku buat kat UiTM~


*lari tajuk*