BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 3, 2009

~award from kak snow~

1. Copy award untuk diletakkan di blog anda.


2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

- seorg yang happy go lucky, periang ( i guess.. ehehe)
- dok kat area klang (selangor mali! :D)
- seorg yg suka shopping.. (kwang3)
- cute... kecik2 je orgnyeeee.. putih...
- kenal melalui forum LEPAKK!


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

- caring (yerks?? ;p)
- suke bace novel yang happy ending (wakaka)
-sensitip (sob3.. tak suke! tak suke!)
-seorg yg peramah.. suka menambah kawan...
-suka bercakap... jumpa je org yg kenal ade je topik yg nak cakap.. (ramah laa tuh)
-love cokelat more n more.. (nyum3!)
-suka menulis puisi dan sewaktu dgn nyee.. ( bila ade mood byk laa idea yg keluar)
-pandai memujuk org ( cewwaaaahh... ahaks!)
-suke kaler hitam, putih n cokelat (yeaahh, i like!)
-berkawan baik ngn tepon bimbit.. ( wakakaka.. tak sah kalo benda nie tak dek ngn aku)

4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..
wah banyaknyeeee…

* kaklong umi ~ dia nie sepupu aku! comey je.. kecil2 cili api.. sweet17!

* along ayuni ~ sepupu aku jgk.. dia nie sempoi..

* kak nuriz ~ dia nie sedara aku.. tinggal kan JB/singapore.. kak nuriz nie baik tau..

* cik T ~ sedara aku yg tinggal kat singapore... cik T nie baik org nyee tau...

* mama ~ mama yang lahirkan aku.. mama yang comel... mama yang spoting... SAYANG mama!

0 comments: