BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 30, 2009

AWARD DARI WIRDA AYUNI...


mekaseh sy ucapkan utk
yulan...
diatas award yg diberikan...

http://ayuniazlan.blogspot.com/

Wednesday, June 17, 2009

edit by me!

ok tak?? COMMENT please!!


~~APA COMMENT?

Monday, June 15, 2009

kenangan silam...

haha... nk dijadikan cerita.. hari tu aku 'punggah' laa stor kat umah aku... nk cari benda len.. tibe2.. terjumpa plak benda len.. hahaha.. lawak jaa aku tgk benda yg aku jumpa tuh... nak tau tak apa yg aku jumpa?? aku jumpa pasport aku yg lama... pic pon time aku kecik2.. time tu aku nk gi singapura.... tgk laa.. aku letak kat bawah nie.. comel ta?? time nie aku umo 2 thn....:D

haha... apa mcm??
comel ta???


Saturday, June 13, 2009

aku yg kebingungan

huhh... sebenarnyeee.. au nie x dek lansung idea nk menulis kat dlm nie... aku dh ketandusan idea nie... adoi.. aku tgh kekusutan... rasa nk pecah je kepala nie memikirkan apa yg patut ditulis...

Wednesday, June 10, 2009

ape komen?

aku baru lps edit pic nie.. tatawu laa ok ke tak... erm.. komen laa sikit..



hahahaha...
apa komen korang semua?

Sunday, June 7, 2009

~lagi pic PD~

nie pic yg aku gi jln2 kat muzium tentera darat... huhu.. sempat lg pose! ahaks...

kete api zaman bile tah...
haha..
ngn famly aku n famly
pak ngh aku..

alamak...
na naik ta bole plak...
baru ingt na pegi j
ln2
ngn kete api nie..
haha


waaaa...
besonyeee tayar k
eteapi nie..

me and my happy family..

ok... aku nk berlepas ke langit yg biru..
cewaahh.. poyo jerk...
hahaha


waa..
santai sebantar...


no komen..:)

???


apa mcm??
ade brani??
haha
time to go home!!


p/s: first time upload pic byk mcm nie...
hahahaha... teruja...:D




~pic PD~

seperti yg di janjikan... nie pic2 yg sempat sy snap kat PD..

time baru sampai..
aku ngn sepupu aku
yg dari JB...
lps mkn tgh hari...:D


nie waktu matahari terbenam...
cntik woo permandangan dye..

haha...
nie time aku main air kat pantai...
perrrgghh!
air dye jernih gila.
.

hehehehe...
dahi mama dh berkerut..
panas woo..


bersantai!
cewaahh...
time nie aku betol2 bosan...
ta tawu nk wat apa...

pose bkn main!
hahaha..
enjoy at PD..

Saturday, June 6, 2009

holiday!!!

huhuhu.. ari nie ari kedua aku kat port dickson... mcm2 benda yg aku alami kat sini.. ada pahit.. ada manis... huhuhu... aku ada snap byk laa pic sepanjang percutian aku.. hehehe.. aku nie kan gila bergambar.. ngeeee~ errmmm pic2 tu aku akan masokan kemudian... mls laa nk meng'upload skng nie....:D

Wednesday, June 3, 2009

aku ke?

hik3... nie aku dgn menggayakan baju PRS time terima hadiah waktu menang tempat pertama pertandingn mencipta kad ucapan hari ibu ~JUARA~



ceewwaaahhh... smile!

senyuman kebanggaan!

nie laa hadiah yg aku dpt.. apa lg mkn laa... hehehehe

nie laa tulisan kat hamper tu..
saja nk bg korang baca..
heheheh

p/s: kad ucapan yg aku buat tuh cikgu
amek wat pameran kat skola...

~kenangan semalam~

terasa bagai ingin kembali ke sejarah lama... aku bahagia bersama teman2 rapat ku... aku nk kenang balik kenangan aku dengan kwn2 aku time kat UTP ujung tahun lps... nie gambar2 yg aku sempat snap kat sana...:D

utk tatapan umum....
yg nie time kami baru sampai kat UTP
ngh jln nk gi Geleri...



hehehe...
macho x??
nie laa cikgu kaunseling aku..
cikgu Roseli..


nisa with cikgu roseli
@ geleri utp



at dewan UTP.. kalo x salah aku dewan nie downg guna time konvo..

aku ngn geng SMKKP..
time nk balik dari UTP..


kenangan bersama... yeeaaahh!


dua sahabat!


lagi dua sahabat
at lumut!




Monday, June 1, 2009

cinta?

apa itu cinta????
mcm nie ke?????



wakakakaka...
apa laa yg aku melalut nie???
bosan!