BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 12, 2009

frust menonggeng!

smlm kat skolah ustaz kamal pangei aku, nisa, awi ngn haniefa gi kat bilik pengawas... nk bincang pasal HARI GURU... errmmm.. kitorang urus bahagian sukaneka utk cikgu2... aku punya laa semangat nk atur... aku dpt tugas jd MC/pengacara majlis time sukaneka.... rancang punya laaa bagos.. aku, awi, nisa ngn haniefa punya laaa perah otak carik game ape nk buat... bila dah dpt semua.. dah atur pun... tinggal nk laksanakan je... tiba2 time kami ngh susun kumpulan tadi ustaz dtg kat kami, than dia ckp mungkin hari guru ari isnin nti akan diadakan sampai pukul 10 pagi jerk... lepas tuh P n P mcm biasa... aduyai! kami dgr punya laa frust menonggeng! sakit ati gile... semua dh atur...

ustaz ckp PPD bwu faks surat bg arahan mcm tuh... adoi.. ape guna ada hari guru kalo nk buat kejap tuh je... sia2 laaa apa yg aku ngn membe2 lain dh rancang.. konon nk bg cikgu happy laa... last2 nie yg jd... hampeeeeeehh!

0 comments: