BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 2, 2009

wadduuuhhhh....

dah berkurun lama aku x mencoretkan hasil perahan otak aku kat sini...... aku sibuk gile laaa.... sampai x sempat nk tulis ape2 kat sini.... errrmmm... sbenarnyeee mcm2 crita aku nk tulis kat sini... smpai xtau nk mula dgn ape.... ok laaa mula2 aku mula dgn cuti bln 3 aritu... cuti tu aku ada ikut rombongn ke PULAU PINANG... gi USM, QUEENSBAY, PADANG KOTA LAMA.... perrrrhhh... best gila arr.... kat QUEENSBAY aku jmpa RIZ AF6, MILA AF5.....tp pangalaman yg aku paling x dpt lupakan bila aku kena kejar ngn "ORG GILA".... huuiiiisssshhh.. cuak gilaa arr.... bole pulak "org gila tu" berpuisi ngn aku.... dia mcm tau2 jerk aku nie minat bab puisi2 nie....adoiii.... kalo nk crita kat sini mmg x abes laa... nti aku sambung lgi k.. aku ada keje lagi nk buat laaa... hehehehehe... :D

0 comments: