BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 18, 2008

cuti...cuti...cuti...

permulaan cuti hujung taun niey x byk bnda yg aku bwt..
cuma masok je bln 12 aku dh mula jln makan angin sana sini..
4/12/2008 aku ikut rombongan sekolah aku g universiti teknologi petronas (UTP) kat tronoh, perak.. yg ikut rombongan tu sume pengawas ngn pembimbing rakan sebaya.. huiisshh.. time kat utp tuh best gila ar.. aku g tgk kampus utp, g dewan tempat student trima ijazah.. pastu aku g libary.. peerrhh! canggih siut.. bila aku langkah jer masuk libary tuh, x tergambarlah perasaan aku nieh.. eeeeiii... teruja gila.. rak buku dy sje 6 tingkat seyh! nk naik setiap tingkat kena naik lift.. hehe.. tangga pown ada gak.. kitowg kat utp tu smpai pukol 1.30ptg..
cikgu roseli (cikgu kaunseling) plan nk g UniKL (MIMET) kat lumut, perak.. tp entah knpa ntah plan tuh terbantut, so kitowg g pekan lumut.. hehe, shoping2 smbil jln2 mkn angin at tp laut.... tp laut kat lumut x best sgt.. pukol 4.45ptg jer cikgu aku dh suh berkumpul kat bas.. kitowg nk bertolak g tempat yg lg best.. pantai TELUK BATIK..
turun jer bas kat teluk batik tuh, perrhh.. angin dy huu sepoi2..
pukol 6ptg kitowg trus btolak balik skolah kat taiping..

0 comments: